Obchodní podmínky


 

Obchodní podmínky

A. Úvodní ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.eshop.olspol.cz Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je společnost OLSPOL s.r.o., se sídlem  Tkalcovská 966/1a, Svitavy - Lány, 568 02, IČ: 27466701, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové, oddíl C, vložka č. 20675 (dále také jako „provozovatel“ nebo „prodávající“) a kupujícího (dále uváděn také jako „kupující“ nebo „zákazník“ nebo jde-li o spotřebitele ve smyslu příslušných ustanovení občanského zákoníku, zákon č. 89/2012 Sb., v platném znění /dále jako „OZ“/, pak dále i jako „spotřebitel“). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Vztahy neupravené obchodními podmínkami se řídí OZ  a je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami též zákonem o ochraně spotřebitele (z.č. 634/1992 Sb., v platném znění).

B. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  1. Veškeré objednávky učiněné prostřednictvím internetového obchodu www.eshop.olspol.cz jsou závazné. Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a také s reklamačním řádem a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a další dokumenty je kupující dostatečným způsobem před vlastním učiněním objednávky upozorněn.
  2. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z těchto obchodních podmínek, kde je tento proces srozumitelně popsán. Kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách internetového obchodu www.eshop.olspol.cz a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím.
  3. Všechny ceny uváděné na www.eshop.olspol.cz jsou včetně DPH, RP (recyklačního poplatku) a všech dalších povinných poplatků, které musí spotřebitel  pro získání zboží zaplatit. Spotřebitel má možnost se před provedením objednávky seznámit se skutečností, po jakou dobu zůstává nabídka nebo cena v platnosti. Ceny na e-shopu www.eshop.olspol.cz mohou být odlišné od cen na prodejnách prodávajícího. Obrázky na e-shopu mohou nést ilustrativní charakter. Informace o stavu dostupnosti zboží je udávána pro e-shop, neznačí proto, že dané zboží je skladem na prodejnách prodávajícího.
  4. Internetový obchod www.eshop.olspol.cz obsahuje veškeré informace nutné k uzavření smlouvy ve smyslu obecných náležitostí smlouvy i podstatných náležitostí kupní smlouvy tak, jak je vymezuje občanský zákoník. Obsahuje vždy i název, hlavní charakteristiku a cenu zboží. 
  5. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých objednávkovým formulářem předepsaných údajů a náležitostí.
  6. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři.
  7. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení celé kupní ceny, jeho převzetím.
  8. Vyplněním objednávkového formuláře v rámci internetového obchodu www.eshop.olspol.cz, kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech. Tento souhlas je poskytnut na dobu neurčitou a může být kdykoli písemně odvolán; bude-li odvolán, pak prodávající odstraní ze své databáze veškeré osobní údaje kupujícího v nezbytném rozsahu.
  9. Kupujícímu nebudou účtovány žádné náklady na použití komunikačního prostředku na dálku (katalog internetového obchodu www.eshop.olspol.cz a s ním spojená elektronická pošta). Kupující platí pouze poplatky za připojení k internetu a to svému poskytovateli.
  10. Ceny zboží se mění průběžně dle aktuálních nabídek obchodních partnerů prodávajícího. Cena zboží zůstává v platnosti vždy nejméně do osmnácté hodiny daného dne, kdy jsou prováděny změny cen dle aktuálních nabídek obchodních partnerů prodávajícího. Akční ceny a výprodejové ceny platí jen do vyprodání zásob daného zboží. 
  11. Prodávající si vyhrazuje právo na opravení ceny zboží před odesláním zboží kupujícímu, zjistí-li, že bylo zboží nabízeno za chybnou cenu. V takovém případě prodávající kupujícího o správné výši ceny informuje a ten musí s opravením ceny (tj. s novou výší ceny) souhlasit. V případě nesouhlasu kupujícího se kupní smlouva ruší (nebude platit) a zboží nebude dodáno.

C. Dopravní podmínky, poštovné :

 

K ceně zboží bude kupujícímu připočítána cena za dopravu zboží  na místo určené kupujícím, příp. další poplatky. 

Cena za dopravu není vyčíslena v rekapitulaci objednávky a taktéž není vyčíslena v potvrzení objednávky e-mailem, která přijde kupujícímu automaticky.

Cena bude individuálně dopočítána dle typu, hmotnosti a rozměrů balíku a dle ceníku dopravce.

Cenu za dopravu Vám sdělíme telefonicky nebo emailem po obdržení objednávky.

 

Přehled možných způsobů doručení zásilek:

A, hotově - při osobním převzetí 

Osobní odběr zboží v sídle firmy OLSPOL s.r.o., Tkalcovská 966/1a, Svitavy – Lány,  568 02. V pracovní dny Po – Čt 7:00-15:30 hodin; Pá 6:30-15:00 hodin

 

b) dobírkou - PPL, DPD, Toptrans

Dodací lhůta je do 3 pracovních dnů od předání zásilky přepravci. Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad to neprodleně oznámit přepravci.

D. Informační oznámení o evidenci tržeb

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

E. Vymezení pojmů

  1. Spotřebitelská smlouva – smlouva kupní, o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně prodávající. 
  2. Prodávající – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby. 
  3. Spotřebitel - spotřebitelem je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.
  4. Kupující (nikoli ale spotřebitel) - je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.
  5. Kupní smlouva – objednávka kupujícího je návrhem na uzavření kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícímu s tímto jeho návrhem (potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

F. Reklamace

  1. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem Internetového obchodu www.eshop.olspol.cz a právním řádem platným v ČR. 
  2. Zboží lze reklamovat písemně u prodávajícího dle podmínek reklamačního řádu na adrese sídla prodávajícího.  
  3. Výměna nebo vrácení zboží je možné pouze v případě jeho vrácení s veškerým příslušenstvím a s doklady, které prokazují uzavření kupní smlouvy s prodávajícím vč. případného záručního listu. 
  4. Zboží na reklamaci musí být posláno nejlépe v původním obalu. Nemá-li kupující původní obal, musí být zboží zabaleno takovým způsobem, který ho dostatečně ochrání při jeho přepravě. Dopravce neodpovídá a neručí za špatně zabalené zásilky. Výrobce obvykle neuznává záruční odpovědnost u zboží poškozeného při přepravě. Kupující je oprávněn požadovat úhradu nutných a účelně vynaložených nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady. Nutně a účelně vynaložené náklady spojené s uplatněním odpovědnosti za vady vč. případných nákladů na přepravu nese prodávající.
  5. Práva vznikající z vadného plnění, jakož i práva ze záruky a další podmínky pro uplatnění těchto práv jsou uvedeny v reklamačním řádu, který je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek.

G. Práva a povinnosti prodávajícího

  1. Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu kupujícího v termínu, který kupujícímu sdělí při potvrzení objednávky. Při převzetí zboží od našeho přepravce, příp. v provozovně prodávajícího při osobním odběru, obdrží kupující ke zboží daňový doklad. V případě, že daňový doklad u zboží není přiložen, bude kupujícímu zaslán do 3 dnů od převzetí zboží elektronickou cestou. Na žádost spotřebitele je prodávající povinen doložit poskytnutou záruku v písemné formě (záruční list). Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující údaje, které musí obsahovat záruční list. Záruční list musí obsahovat obchodní firmu, IČ a sídlo prodávajícího. Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky v záručním listě. 
  2. Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné. 
  3. Prodávající má povinnost vymazat registrovaného zákazníka z databáze v případě, že o to zákazník písemně požádá. 
  4. Prodávající má právo odmítnout objednávku učiněnou kupujícím, který v předchozí době nesplnil vůči prodávajícímu svůj závazek odebrat zboží či zaplatit kupní cenu za zboží. 
  5. Prodávající i kupující mají právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit až do okamžiku dodání zboží, které je předmětem dané kupní smlouvy, a to z jakéhokoli důvodu i bez uvedení důvodu (tímto ujednáním není žádným způsobem dotčeno právo spotřebitele vymezené v čl. H bod 4. obchodních podmínek); kupující tímto bere na vědomí, že prodávající zpravidla od takové smlouvy odstoupí v případě, že se zboží přestalo vyrábět či dodávat na český trh, případně začalo být dodáváno prodávajícímu za vyšší cenu, takže by byl prodej objednaného zboží zákazníkovi za cenu uvedenou v objednávce pro prodávajícího prodělečný (při zohlednění nákladů na dopravu a udržování Internetového obchodu www.eshop.olspol.cz). V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem (bankovním převodem, gsm banking apod.) a odstoupí-li kupující či prodávající v souladu s výše uvedeným od kupní  smlouvy, vrátí prodávající kupujícímu celou částku bezodkladně po doručení písemného odstoupení od smlouvy druhé straně. 
  6. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce. Ve smyslu § 1826 OZ prodávající informuje, že pro něj není závazný žádný kodex chování a tedy ani žádný takový kodex nedodržuje a nemůže tedy ani poskytnout informaci o přístupnosti takových kodexů chování při použití elektronických prostředků. Prodávající však vždy dodržuje obecné požadavky na kvalitu dodávaného zboží a všemožně se snaží zajistit co nejvyšší spokojenost zákazníků.

H. Práva a povinnosti kupujícího

  1. Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno. 
  2. Kupující je povinen odebrat a převzít objednané zboží a zaplatit za něj kupní cenu. S kupní cenou je zákazník seznámen a srozuměn již při činění objednávky (při vyplňování objednávkového formuláře) a to ještě před jejím závazným učiněním. 
  3. Kupující má právo na vymazání svých osobních údajů z databáze, požádá-li o to písemnou formou. Prodávající se tímto zavazuje nejpozději do 3 dnů od doručení písemné žádosti údaje o kupujícím z databáze vymazat. V databázi zůstanou pouze údaje potřebné pro vedení účetnictví. 
  4. Spotřebitel má právo odstoupit od kupní smlouvy, s výjimkami uvedenými v OZ, do 14-ti dnů od převzetí zboží. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy podle § 1829 OZ, má prodávající právo na náhradu vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží a uvedením do původního stavu. Náklady na přepravu zboží zpět k prodávajícímu nese zákazník. Je třeba myslet na náklady, které bude mít prodávající s uvedením zboží do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě, přičemž účtování těchto nákladů předejde kupující tím, že zboží uvede do původního stavu sám (očištění, zkompletování, správné zabalení apod.). Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s vracenou částkou kupní ceny. S ohledem na různorodost zboží je každý případ odstoupení od smlouvy řešen individuálně. Zboží musí být nepoškozené, bez známek užívání nebo opotřebování, nejlépe v původním celistvém obalu. Za uvedených podmínek prodávající zákazníkovi vrátí zpět kupní cenu vč. nákladů na dodání, a to převodním příkazem nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než po obdržení vráceného zboží. Spotřebitel musí předat nebo zaslat prodávajícímu nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy zboží, které od prodávajícího obdržel. Odstoupení od kupní smlouvy musí spotřebitel zaslat na adresu sídla prodávajícího. Pro odstoupení od kupní smlouvy může spotřebitel využit též tento vzorový formulář poskytovaný prodávajícím. 
  5. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, www.coi.cz.

CH. Ochrana osobních dat

  1. Prodávající jako provozovatel internetového obchodu www.eshop.olspol.cz se zavazuje, že osobní údaje zákazníků neposkytne v jakékoli podobě třetí straně. Osobní údaje zákazníků budou dle zákona přísně zabezpečena a použita pouze při komunikaci mezi prodávajícím a zákazníkem. Zpracování a nakládání s osobními údaji probíhá v souladu se z. č.101/2000 Sb., v pl.znění, o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů.
  2. Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání zboží, slouží výhradně pro potřebu prodávajícího a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.

I. Závěrečná ustanovení

  1. Uzavření kupní smlouvy se řídí těmito obchodními podmínkami ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den, kdy kupující odešle objednávku prostřednictvím vyplněného objednávkového formuláře.
  2. Odesláním objednávky prostřednictvím vyplněného objednávkového formuláře v elektronické podobě kupující přijímá veškerá ustanovení těchto obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, tj. i platnou cenu objednaného zboží uvedenou v katalogu Internetového obchodu www.eshop.olspol.cz, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Cena zboží uvedená v katalogu Internetového obchodu www.eshop.olspol.cz platí vždy jen do okamžiku její změny; pro objednávky odeslané po provedené změně ceny je vždy rozhodná cena nová (aktuální).

Tyto obchodní podmínky vstupují v platnost dne 26.06.2017

 

Reklamační řád

A. Úvodní ustanovení

1. Tento reklamační řád se řídí příslušnými ustanoveními z.č. 89/2012 Sb, občanský zákoník, v platném znění (dále jako „OZ“) a blíže vymezuje a upřesňuje práva a povinnosti prodávajícího, kterým je společnost OLSPOL s.r.o., se sídlem  Tkalcovská 966/1a, Svitavy - Lány, 568 02, IČ: 27466701, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové, oddíl C, vložka č. 20675 (dále také jako "prodávající") a kupujícího (dále také jako „zákazník“ nebo jako „ spotřebitel“) a je také nedílnou součástí obchodních podmínek. Veškeré smluvní vztahy se řídí právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami zákonem o ochraně spotřebitele (z.č. 634/1992 Sb., v pl.znění) a OZ. Je-li smluvní stranou podnikatel, pak se vztahy neupravené obchodními podmínkami řídí OZ.

2. Reklamační řád se vztahuje na případy, kdy jsou uplatňována v záruční době práva kupujícího z odpovědnosti za vady zboží. 

B. Převzetí zboží

1. Kupující musí prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí za přítomnosti dopravce.

2. Jsou-li zjištěny poškození zboží nebo zjevné vady zboží, za které se považují všechny vady zjistitelné při převzetí zboží, je kupující povinen s dopravcem vyhotovit záznam o poškození nebo o zjevných vadách. Kupující je oprávněn v tomto případě zboží nepřevzít. Kupující je také povinen zkontrolovat kompletnost dokumentace ke zboží. Bez odkladu po převzetí zboží se musí kupující přesvědčit o množství a vlastnostech zboží.

3. Zjevné vady musí kupující neprodleně písemně uplatnit reklamací u prodávajícího. Podmínkou takovéto reklamace (v případě poškození zboží) je však doložení záznamu o poškození zboží při dopravě podepsané dopravcem. 

C. Záruční podmínky

1. Vyskytnou-li se po převzetí zboží kupujícím na zboží vady v záruční době, kupující je oprávněn u prodávajícího uplatnit reklamaci.

2. Délka záruční doby činí 24 měsíců s výjimkami stanovenými příslušnými právními předpisy a s výjimkou případů, kdy je záruční doba pro konkrétní druh zboží poskytnuta delší.

3. V případě výměny zboží získává kupující záruku novou v délce 24 měsíců počítanou od provedení výměny zboží.

4. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží kupujícím.

 

Kupující při uplatnění odpovědnosti za vady zboží v záruční době má:

  • jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady nebo právo na výměnu vadného zboží za bezvadné nebo vadné součásti za bezvadnou, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, anebo není-li takový postup možný, pak má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo odstoupit od kupní smlouvy
  • jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží za bezvadné nebo právo odstoupit od kupní smlouvy
  • jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží za bezvadné nebo právo odstoupit od kupní smlouvy
  • jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li kupující výměnu vadného zboží za bezvadné, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo odstoupit od kupní smlouvy.

Smluvní záruka:

Prodávající může poskytnout delší záruční dobu na zboží. V takovém případě její podmínky a rozsah stanoví v záručním listě.

 

5. Volbu svého nároku z odpovědnosti za vady musí učinit kupující včas a současně s reklamací (oznámením vady prodávajícímu) prodávajícímu. Pokud kupující neprovede volbu nároku včas, pak má práva uvedená v §2107 OZ.

D. Jakost při převzetí

1. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal,

a) má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

b) se zboží hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

d) je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

e) zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

2. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

3. Nemá-li zboží vlastnosti stanovené v bodu 1. výše, může kupující požadovat i dodání nového zboží bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti zboží (věci), může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.

4. Právo na dodání nového zboží, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže zboží řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit.

5. Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nového zboží bez vad, na výměnu součásti zboží (věci) nebo na opravu zboží, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat nové zboží bez vad, vyměnit jeho součást nebo zboží opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

E. Proces reklamace

1. V případě vad zboží, které se vyskytnou v záruční době, se uplatní reklamace písemně u prodávajícího. Uplatněním reklamace se rozumí osobní učinění reklamace v sídle prodávajícího (o tom se pořídí písemný zápis) nebo doručení reklamace v písemné formě na adresu sídla prodávajícího - OLSPOL s.r.o., Tkalcovská 966/1a, Svitavy – Lány, 568 02. Současně s předáním či doručením reklamace musí být předáno či doručeno prodávajícímu i vadné (reklamované) zboží.

2. V případě odeslání zboží určeného k reklamaci poštou vyplní kupující reklamační list, který se zašle společně s reklamovaným zbožím na adresu sídla prodávajícího.

4. Za účelem rychlejšího vyřízení reklamace je vhodné, aby kupující v případě zaslání zboží určeného k reklamaci poštou co nejdříve po odeslání zboží informoval prodávajícího o této reklamaci emailem na adresu: kovarstvi@olspol.cz nebo telefonicky na čísle +420 725 810 580 v době: PO-ČT od 7:00 do 15:30 hodin a Pá od 6:30 do 15:00 hodin.

5. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří pracovních dnů od obdržení reklamace se všemi náležitostmi, o způsobu vyřízení reklamace.

6. Kupující prokáže původ zboží (tj. že jej zakoupil od prodávajícího) při záruční opravě předložením dokladu o koupi a záručního listu. Není-li schopen tyto doklady předložit, je povinen uzavření kupní smlouvy mezi ním a prodávajícím doložit jiným prokazatelným způsobem.

7. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím výslovně nedohodnou na delší lhůtě.

8. V případě, kdy je potřeba zboží zaslat prodávajícímu, kupující doručí na vlastní náklady (tyto náklady pak může kupující nárokovat po prodávajícím) a riziko vadné zboží na adresu sídla prodávajícího. Kupující ve vlastním zájmu si vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy (např. u křehkého zboží) a označí zásilku příslušnými symboly. Zboží by mělo být pokud možno nejlépe v původním obalu nebo obalu, který zabrání poškození zboží při přepravě, v úplném stavu vč. veškerého příslušenství.

9. Prodávající po řádném vyřízení reklamace vyzve kupujícího k převzetí opraveného zboží.

10. Pokud kupující požadoval opravu zboží, ale toto není možné pro zjištění neodstranitelné vady zboží, má kupující právo na výměnu zboží za bezvadné nebo má právo od smlouvy odstoupit.

11. Záruka se nevztahuje na opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené jeho používáním.

F. Rozsah záruky

1. Práva kupujícího ze záruky zanikají v následujících případech:

  • nedodržení podmínek pro odbornou montáž s instalací nebo byla-li provedena firmou, která pro tuto činnost není oprávněná,
  • používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke zboží,
  • prokazatelné nedovolené zásahy do zboží,
  • nese-li předložený "Záruční list" zjevné známky provedených změn údajů nebo je-li na zboží odlišné výrobní číslo od toho, jež je uvedeno v "Záručním listu",

2. Záruka se nevztahuje na vady způsobené:

  • živelnou katastrofou, povětrnostními vlivy, mechanickým poškozením, elektrostatickým nábojem,
  • neodbornou obsluhou, nedodržením návodu k obsluze a nedostatečnou údržbou.

3. Při jakékoli návštěvě servisního technika u kupujícího musí být vyhotoven protokol o zjištěných vadách a způsobu jejich odstranění. Bez tohoto protokolu není návštěva servisního technika brána v potaz.

G. Odstoupení od smlouvy

1. Kupující je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy ve všech případech stanovených obchodními podmínkami a občanským zákoníkem. Odstoupení je vůči prodávajícímu účinné od okamžiku, kdy je mu doručeno písemné prohlášení kupujícího o odstoupení od smlouvy. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší a smluvní strany jsou si povinny vrátit vše, co si na jejím základě poskytly.

2. Spotřebitel v takovém případě zboží zašle zpět na adresu OLSPOL s.r.o., se sídlem  Tkalcovská 966/1a, Svitavy - Lány, 568 02 a to tak, že zboží by mělo být nejlépe v původním nepoškozeném obalu, nesmí jevit známky nadměrného opotřebení, nesmí být poškozené, musí být kompletní (tj. včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.), s kopií dokladu o koupi. Každé vrácené zboží je při převzetí nutné zkontrolovat a úkony s tím spojené jsou zpoplatněny dle ceníku.

3. Zboží je třeba dopravit prodávajícímu osobně nebo zaslat doporučeně a doporučujeme ho pojistit. Zboží není možno zaslat na dobírku, neboť by nebyla možná kontrola obsahu a kompletnosti zboží prodávajícím před zasláním peněz kupujícímu. Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží budou peníze za zboží zaslány kupujícímu převodem na účet a to nejpozději do 30 pracovních dnů od doručení odstoupení od smlouvy v případě jeho oprávněnosti. Náklady na doručení zboží zpět prodávajícímu nese zákazník.


Tento reklamační řád nabývá účinnost 26.06.2017

Změny reklamačního řádu vyhrazeny. 

 

Ceník nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu

V případě vrácení zboží v rámci 14 denní lhůty je třeba, aby produkt byl ve stejném stavu, ve kterém byl zákazníkovi doručen. Produkt musí být řádně zabalen, očištěn  a dodán v kompletním balení.

V případě, že neuvedete zboží do původního stavu (očištění, zabalení), tuto práci za Vás odvede pracovník společnosti OLSPOL s.r.o.. Tato služba je zpoplatněna dle následujícího ceníku.

Ceník za uvedení zboží do původního stavu

Druh Služby

Práce technika (minuty)

Cena s DPH
(10min / 100,-Kč)

Popis služby

min

max

min

max

Kontrola vráceného zboží

10

30

100,-

300,-

Jelikož se nejedná o nový, originální výrobek dodaný bezprostředně od výrobce, ale o zpětné vrácení zákazníkem, je nutná jeho zpětná kontrola opotřebení, funkcionality apod.

Očištění

10

30

100,-

300,-

Časová náročnost je závislá na rozsahu znečištění a velikosti zboží.

Zabalení

10

60

100,-

600,-

Časová náročnost je závislá na velikosti zařízení a množství obalového materiálu. V případě, že nedodáte kompletní balení, navíc zaplatíte chybějící příslušenství či obalové materiály a poplatky spojené s logistikou.


Částka za uvedení výrobku do původního stavu a jeho zpětnou kontrolu se v běžných případech pohybuje v ceně 150 - 200,- Kč v závislosti na charakteristice zboží.

 
Odeslat článek známému   Vytisknout